lørdag den 2. februar 2013

En aften med perler.


For tiden laver vi alle mulige ting med perler, det er ligesom her vi begynder at være kreative. Lidt blev det til. En masse små blomster, der kan bruges til mange ting, blandt andet rammer. Jeg fik betrukket mine høre telefoner med perler, for at peppe dem lidt op. 


Disse blomster skal bare på en bageplade et par minutter i ovnen på 190 grader, alt afhængig efter hvor flade man vil have dem.


Her skulle vi lige peppe en ramme op som Oldemor skal have i fødselsdagsgave, de skal blot limes på.


Mine "nye" høretelefoner, så det på nettet og det måtte jeg prøve. Man bliver så glad af alle de farver.


Til sidst mine nye fyrfads lysestager, som jeg faktisk blev rigtig glade for. De er ikke helt så perfekte og høje i kanterne som de skulle være, men blev alligevel glad for resultatet. God aften:o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar